Posiedzenie Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Bielsk Podlaski rozpoczęło się o godzinie 10:00 pod przewodnictwem Andrzeja Karpiuka. Przewodniczący przywitał wszystkich obecnych oraz poinformował, że posiedzenie będzie transmitowane na stronie internetowej urzędu, co ma na celu zapewnienie przejrzystości działań komisji. Zwrócił również uwagę na zasady dotyczące ochrony danych osobowych.
Przewodniczący otworzył posiedzenie, stwierdzając obecność wszystkich członków komisji.
Po potwierdzeniu obecności, przewodniczący zaproponował porządek obrad, który został przyjęty bez uwag. Porządek obejmował:
Przewodniczący otworzył dyskusję nad protokołem z poprzedniego posiedzenia. Po braku uwag przystąpiono do głosowania. Wszyscy trzej radni głosowali za przyjęciem protokołu, co zostało jednogłośnie zaakceptowane.
Przewodniczący przedstawił krótki plan pracy komisji na 2025 rok, który został przesłany drogą elektroniczną do wszystkich członków. Zaznaczył, że plan wynika z zapisów ustawy o samorządzie gminnym, w tym obowiązku opiniowania wykonania budżetu i wnioskowania o udzielenie absolutorium wójtowi. Po otwarciu dyskusji i braku uwag, przystąpiono do głosowania. Plan pracy został jednogłośnie przyjęty przez wszystkich członków komisji.
Przewodniczący otworzył dyskusję na temat wolnych wniosków i spraw różnych. W związku z brakiem głosów i pytań z sali, zamknął ten punkt obrad.
Na zakończenie przewodniczący podziękował wszystkim za uczestnictwo i zamknął obrady komisji, przypominając o konieczności podpisania protokołu z posiedzenia.
Powyższe podsumowanie zostało wygenerowane przez sztuczną inteligencję. Mogą znajdować się z nim błędy oraz nieścisłości. W celu weryfikacji zapisów podsumowania, rekomendujemy przesłuchać nagranie i upewnić się, że zawarte w nim stwierdzenia są zgodne ze stanem faktycznym.